Thursday 26 April 2012

Pinky Love Red Velvet

holla holla!
ini adalah red velvet paling kiut yg pernah saya buat. hihihi (perasan!)
red velvet ni ditempah oleh student saya. kesian dia. lama dia tempah baru dapat.
mesti dia nak marah tp x boleh sebab saya ni pensyarah dia. hihihi.
maaf ye yana and ila. ada banyak perkara menyebabkan operasi ni tertunggak.
dan mungkin juga saya ambil kesempatan sediki memandangkan dia student sy, so sy x berapa serius ttg order. maaf sekali lagi ye.

ok masa membuat kek ni, sy mulala fikir apa lg idea nak deco kek ni. bukak almari punggah segala bahan yang ada. kemudian ternampak marshmellow love yg sy beli dekat UNIKEB bangi. aha! maka timbul idea nak guna marshmellow itu. nampak pulak lebihan M&M masa buat birthday cake aleesya hari tu.
maka jadilah deco caca marba yg sy sendiri tak tau nak bagi tema apa. huhu
bila publish kt fb, sy cakap red velvet tema belasah! ;-p
tp ramai yg kata comel dan cantik (perasan lagi!) hiihihi
malah ada yg bagi cadangan tema pinky love. wah! comel juga nama tu. so jadilah tema pinky love!  ;-)

menurut student saya, mereka siap berpicnic makan ke di dataran nilai! amboi bukan main lagi!
alhamdulillah sekali lagi kek sy mendapat pujian *wink wink

 


No comments:

Post a Comment