Tuesday 15 May 2012

say Cheese!


saya adalah peminat cheese yg tegar! dulu saya pernah ada masalah telinga. doc E.N.T ckp saya kena pantang cheese selama setahun. saya bagai nak meroyan! hahahaha.
pantang?? harammmm! mmg xla! tetap menibai cheese! ;-p

setiap kali ke secret recipe, cheese cake adalah menu wajib selain dari choc indulgance. akhirnya saya membuat keputusan untuk membuat sendiri cheese cake. cheese cake pertama saya, strawberry cheese cake! curah strawberry filling dan tabur penuh strawberry! wallaaaahhhh! menjilat2.hihihi


 strawberry cheese cake pertama saya


kemudian student saya order cheese cake juga. tp tukar ke blueberry. cuma buah blueberry terhad dan mahal. kesian pulak nnti student kena bayar mahal. jadi saya cuma curahkan filling saja la. tp filling blueberry lagi menarik berbanding strawberry ;-)





awal april hari tu pula birthday anak sepupu saya. dia order choc moist dgn edible mickey mouse. tp mak saya dengan berbesar hati nak sponsor strawberry cheese cake. katanya nak bagi sedara mara makan kek. maka siaplah satu lagi strawberry cheese cake. respon dr sedara mara sangat best! sume kata sedap! auwwww terharu i! *wink wink
 

No comments:

Post a Comment