Tuesday 15 May 2012

Cuppies order

sebenarnya kalau ikut niat awal dlu nak fokus pada cuppies. tu yg siap pergi kelas cupcake. tp rupanya rezki banyak kepada cake biasa. alhamdulillah...mana2 pun sama. rezki juga ;-)

dalam sibuk mengambil order kek, ada rakan sekuliah di ukm sms nak order cupcake. nak bg pada boyfriend. katanya tulis I'm sorry.  uih gaduh ka..hehehe. biasalah tu gaduh2 manja membawa bahagia.hihii. kalau x gaduh, x dptla makan kek kan. erk? hahahaha.

xpelah semoga dengan pemberian kek ni, sejuk hati bf ye tak? ;-)


bulan lepas pula student buat event. 'Malam Bintang DPM'... eceh semua sibuk nak buat mcm reality show. huhu. student ni dok datang ofis saya kipas2 ada makna. mintak sponsor cupcake.hahahaha. nak 60biji! huih. so sy ckp bayar harga kos je. almaklumlah.. penat sy membuat 60 biji tu pun nak juga dikira. memandangkan mereka ni student saya. dan saya sendiri memantau perjalanan event dari mula mereka mengumpul dana, x sampai hati sebenarnya nak berkira. maka untuk 60 biji tu saya cuma minta rm50 je. kos selebihnya xpe saya sponsor. murah kan kan kan! hihihi. so tema event adalah biru pink. siap 60 biji untuk event tersebut! ;-)






No comments:

Post a Comment