Monday 25 June 2012

Order dr nilai & sepang

holla hollaaaa


Ohcuppies terima sms dr teman lama yg duduk di nilai. nak order pavlova dan red velvet cuppies. memandangkan saya perlu buat penghantaran ke nilai, masa kos penghantaran ditanggung oleh beliau. teman lama saya ni order 10 biji red velvet cuppies dan pavlova. dan nak eja nama yg mana satu cupcake satu huruf. bereeehhhhh ;-)

pavlova ni repeat order. teman lama saya ni la pembuka jalan kepada saya untuk mula menjual pavlova. dialah yg dulu dok merayu supaya sy jual pavlova sbb nak mencuba. dia jugalah customer pertama saya untuk pavlova. hehehe.

so order kali kedua ni nak bagi family dia rasa pulak. tq ye aida untuk pavlova dan red velvet cuppies. lain kali order la lagi ye  ;-)







memandangkan saya da ke nilai, saya teringat akan seorang lagi teman lama saya yang berpesan jika saya ada ke area nilai, beliau nak order cheese pesona yang diidam2kan. hihi. maka saya pun roger2 beliau. alhamdulillah...ada rezki beliau untuk makan cheese pesona. beliau tambah order red velvet juga sbb anaknya suka. dengan syarat, semua kek perlulah berwarna warni sbb confirm anak dia excited nak makan. hehe. bereehhhhhh ;-)




No comments:

Post a Comment