Thursday 21 June 2012

Hari terakhir

Terima kasih buat teman2 seperjuangan di KTT yang selama ini berkongsi suka duka. terima kasih juga atas kerjasama dalam urusan kerja selama saya bertugas di situ. sedih untuk meninggalkan rakan2 dan student2 tersayang. namun apakan daya, demi masa depan sy perlu tekadkan hati. ;-(

4 Jun 2012 adalah hari terakhir saya berkhidmat. tekad untuk mengundurkan diri kerana komitmen belajar. rasanya tak termampu untuk membuat 2 kerja serentak. agak kagum juga dengan mereka2 yang mampu bekerja dan belajar. tabik springgggggg! ;-)

sempena hari terakhir, member2 ofis belanja lunch di Domino's. tp dorg awal2 da request nak pavlova. org yg nak berhenti buat sendiri kek.hahahaha. xpelah. belanja mereka pavlova strawberry. harap2 puas hati ye. tq jugak belanja pizza smpi kenyang. ;-)

moga ikatan persahabatan kita akan kekal... sy mesti rindu nak bergosip2, nak nangis2 bila stress kerja, nak maki2 bila org aniaya kita, nak gelak2 sama, nak lepak makan2 kuih.... 2 tahun di sana banyak pengalaman manis dan pahit yg sy perolehi. kenangan yg akan tersemat dlm sanubari sy. huih ayat! hahaha.

selamat maju jaya buat semua. keep in touch ya!

masa hari terakhir tu, member sempat lg tempah choc moist cake sebijik. no hal lah. tq ye ain. harap2 puas hati dgn kek tu ;-)



No comments:

Post a Comment